Islamic Azad University

Information Technology

Islamic Azad University

Information Technology

اسلایدهای مهندسی اینترنت


 

برای دانلود اسلایدهای کتاب مهندسی اینترنت اینجا را کلیک کنید. 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:23 ق.ظ

سلام. بابت تمامی زحماتی که واسه دانشجویان میکشیِ کمال تشکر رو دارم.
منم به نوعی دلم میخواد مثل شما یه خدمتی به دانشجویان بکنم اونم اینکه شما فایلهایی رو که حجمشون زیاده بدید به من تا بزارم توی hostم کپی کنم و شما فقط لینک بزارید؛ اینجوری دیگه وققتون واسه upload گرفته نمیشه. من چون VALID IP دارم؛ فقط کافیه توی یکی از Folderهای کامپیوترم Copy و Paste کنم. به همین راحتی !!!!
به هر حال بازهم نظر شما مهمه. خلاصه کلام. مــــــــا در خدمتیـــــــــــم .

از اینکه دوست و دانشجویی پرمهارتی چون شما دارم خرسندم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد