Islamic Azad University

Information Technology

Islamic Azad University

Information Technology

در بندر لنگه

 


تا از هواپیما پیاده شدم؛ راننده منتظرم بود، تا دانشگاه رسیدم لیست دانشجویان و کلاس جهت برگزاری مشخص بود، به استادسرا رفتم البسه زمستانی را درآوردم و کلاس اول را که انتظار داشتم مدار منطقی باشد خواستم آغاز کنم که متوجه شدم سخت افزار است. 

 

به هر حال در این چند سال آچار فرانسه شدم؛ فی البداهه هر چه بدهند درس می دهم. رزومه ای عجیب دارم. 

محیطی مطبوع، با کادری منظم، همکارانی با اخلاقی دوستانه؛ که می زداید رنج مسافرت ز تنت. 

 

شام کنار دریا بودیم.  

 

منتظر عکس ها باشید.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
فوزیه شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:54 ق.ظ

استاد قهرمانی سلام ، خدا قوت . من دانشجوی درس مهندسی اینترنت دانشگاه ازاد لنگه شما هستم . ش د 881015048
من گروه بندی کرده بودم ولی جلسه قبل که مشکل داشتم ، نیومدم و بچه ها اسم من و از گروه هاشون خط زدن . من ناراحت شدم ولی مهم نیست حالا میخوام بدونم باید چکار کنم ؟ اگه میشه من خودم باشم یک فصل بهم بدید برای کنفرانس و طرح سوالش هم مشکلی ندارم . ممنون میشم . اینجا ایمیل ها باز نمیشن . وبلاگ هم ندارم . فقط تو قسمت یادداشت هاتون برام جواب بذارین من نگاه میکنم . ممنون میشم . در پناه حق همیشه سرافراز باشید استاد مهربان و خونگرم و خوب شیرازی

سلام. موردی ندارد به صورت حضوری مراجعه کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد